-Det er svært at være 100% miljørigtig i vores branche
men vi gør os umage!

Hos Classic Clean gør vi os umage.
Både af hensyn til vores grundvand og naturen, vores kunder og medarbejdere – så gør vi alt hvad vi kan, for at holde en grøn profil.
Vi benytter udelukkende microfiberklude, som er oeko-tex® mærket og naturligvis 100% plastik-fri.
Derudover så benytter vi svanemærkede rengøringsprodukter, så vidt det er muligt.
Det er klart, at på specialopgaver med særlig genstridig kalk og snavs, så er vi nødt til at bruge andre produkter.

Vores medarbejdere er nøje instrueret i, at bruge de rigtige mængder, så vi ikke bruger mere kemi end højest nødvendigt.

Hvis du er miljøbevidst, så er det som virksomhed eller privatperson, en naturlig ting også at vælge en virksomhed, der også minimerer belastningen på miljøet mest muligt. Grøn rengøring er et rigtig godt sted at starte.

Om os


Classic Clean er et veletableret familie rengøringsfirma fra djursland, der har eksisteret siden 1995.

I 1995 grundlagde Birgit Asmussen sin enkeltmands virksomhed ”Birgits hjemmeservice”.
Visionerne for virksomheden var allerede den gang klare.
Det skulle være et rengøringsfirma bygget på topkvalitet, nærvær, service og med benene plantet solidt på jorden.
I 2008 ansættes Birgits ældste søn Joakim Asmussen som ansvarlig for den daglige drift. I den forbindelse begyndte vi en længere proces for at ændre firmaprofil og skifte navn på virksomheden.
Dette havde til formål at henvende sig mere mod erhvervskunder og for at fremme vores nu fælles ambitioner om vækst, kvalitet samt nærvær og service.
I 2011 ændrede vi navn fra Birgits hjemmeservice til Classic Clean I/S.
Familie-virksomheden har siden haft fart på og fået en masse nye kunder indenfor både den offentlige samt den private sektor.
I 2017 ansættes Birgits yngste søn Daniel Asmussen som ansvarlig for salg. Og i 2019 sker et generationsskifte, således at Classic Clean i dag er ejet af de to brødre Joakim og Daniel Asmussen.
Den positive vækst har medført, at vores rengøringsfirma i dag har ansat ca. 30 rengøringsassistenter, som udfører rengøring i hele Østjylland.

Nærvær og kontakt med kunderne gør, at vi hele tiden kan yde topkvalitets rengøring til alle vores kunder og opretholde tilfredsheden.

Vi opfylder Servicenormen
Din garanti for god moral og orden i sagerne

Vi stolte af at opfylde Servicenormen – som er din garanti for god moral og orden i sagerne! Som medlem af Servicebranchens Arbejdsgiverforening (SBA) er vi forpligtet til at leve op til Servicen-ormens mange strenge krav til bl.a. kvalitetsniveau og ansvarlighed. Vi har tegnet overenskomst, som sikrer vores medarbejdere gode ordnede forhold. Som medlem af Servicebranchens Arbejdsgiverforening (SBA) er vi forpligtet til at leve op til Servicenormens mange strenge krav til bl.a. kvalitetsniveau og ansvarlighed.
Dansk Standard kontrollerer løbende, at samtlige krav bliver overholdt. Servicenormen er altså din garanti for en seriøs samarbejdspartner, der leverer et – på alle områder – ordentligt stykke arbejde.

Team Classic Clean


Personalet hos Classic Clean er altid parate til at hjælpe dig! Vi bestræber os altid på at yde den bedst mulige indsats på de tidspunkter, som du måtte ønske. For os er det vigtigt, at vores personale trives og har det godt.

Det resulterer i, at vi er et stærkt team, der yder og lever op til de krav, vi sætter for vores virksomhed.

Nøgleordene for vores dygtige medarbejdere er:

  • Grundige
  • Tillidsfulde
  • Omhyggelige
  • Samvittighedsfulde
  • Ærlige
  • God Kommunikation

Det er vigtigt at nævne, at alle vores ansatte har fremvist en ren straffeattest!

Nyt job?

Vi er en virksomhed i stor udvikling. Send os en ansøgning med dit cv til: [email protected]

Vi svarer på alle ansøgninger.

Servicenormens 7 krav:

Økonomiske attester

Virksomheden skal have styr på de økonomiske attester igennem serviceattester fra Erhvervsstyrelsen og arbejdsskadeforsikringer. Det sikrer, at indkøberne hurtigt kan få et overblik over, hvorvidt virksomhedens økonomi og attester er i orden.

Kvalitet

Servicevirksomheden skal have styr på leverancen af de aftalte serviceydelser gennem løbende måling, vurdering og opfølgning på de leverede ydelser. Herunder kræves et eget system til kvalitetskontrol samt krav om styring af kvalitetsarbejdet i form af skriftlige retningslinjer for kvalitet, som følges i det daglige arbejde.

Miljø

At tænke miljø ind i forretningen giver gode gevinster både på bundlinjen og for miljøet. Derfor skal servicevirksomheden have udformet en skriftlig miljøpolitik samt sikre, at der i størst muligt omfang anvendes økologimærkede produkter og miljømærkede midler.

Arbejdsmiljø

Servicevirksomheden skal kunne dokumentere, at arbejdsmiljøet på virksomheden er i orden. Dokumentation afkræves for lovpligtig arbejdsmiljøorganisation, deltagelse i arbejdsmiljøuddannelse samt dokumentation for skriftlig APV-handlingsplan. Virksomheden skal også have et arbejdsmiljøledelsessystem.

Personalepolitik

Virksomhederne skal have en skriftlig personalepolitik. Personalepolitikken skal som minimum indeholde retningslinjer for uniformering og/eller legitimation, fravær og integration.

Uddannelse

Virksomheden skal have uddannelsesplaner for sine medarbejdere. Desuden stilles krav om introduktionsforløb for nye medarbejdere, som skal kunne dokumenteres skriftligt.

Underleverandører

SBA ønsker rene linjer, når det gælder brug af underleverandører og udenlandsk arbejdskraft. Derfor er der krav til servicevirksomhederne vedrørende brug af underleverandører. Det drejer sig om en skriftlig politik for brug af underleverandører og dokumentation for anvendelse af skriftlige kontrakter.

CSR


Vi er meget stolte af, at vi både i 2018 og 2019 har modtaget CSR prisen som én af de 20 udvalgte virksomheder i Randers. Når vi modtager denne pris, så er det fordi, vi har taget et socialt ansvar bl.a. ved at tilbyde praktikker med jobsigte for personer, som måske befinder sig på kanten af arbejdsmarkedet, og vi omsætter arbejdskraftbehov til fx fleksjob.

Du kan følge os på de sociale medie her